Котєлевський  Дмитро

Студент Харківського національного університету радіоелектроніки

М. Харків

 

Голян Віра Володимирівна

к.т.н., доцент кафедри Програмної інженерії 

Харківського національного університету радіоелектроніки

М. Харків

 

Самофалов Леонід Дмитрович

 доцент кафедри Програмної інженерії 

Харківського національного університету радіоелектроніки

М. Харків

 

 Анотація: Поняття маркетплейсу має на увазі майданчик, на якому покупець може порівнювати і купувати товари відразу від декількох продавців. Маркетплейс виступає посередником між споживачем і тим, хто пропонує свої продукти або послуги. На такому майданчику, як правило, не продаються товари тільки одного типу, наприклад, виключно побутова техніка, проте можливі успішні винятки.

 Ключові слова: МАРКЕТПЛЕЙС, ВЕБ-РЕСУРС, JAVASCRIPT, NODEJS, REACT, TECDOC.

 

 В сучасному світі економія часу стала найбільшою проблемою. Веб-ресурси та додатки спрямовані на швидкодію та скорочення витрат часу на знаходження товарів чи послуг. Маркетплейс є безперечно одним з найкращих підходів до вирішення даної проблеми. Саме це стало причиною вибору маркетплейсу як майданчику для надання можливостей поширювати власні оголошення та створювати додатковий потік користувачів на вже існуючі ресурси. [1]

 Для реалізації найбільш точного пошуку автомобільних запчастин, використовується база даних з номерами всіх можливих деталей та відповідних авто з їх категоріями (Tecdoc). Tecdoc надає можливості розширеного пошуку: від пошуку по виробникам транспортних засобів, модельному ряду, двигуну, осі і пошуку універсальних запчастин, типового дерева пошуку запчастин, відсортованих по конструктивним групам, аж до прямого пошуку продукту (по артикулу, номеру оригінальної запчастини, експлуатаційного або довідковим номером). Також Tecdoc дозволяє робити ідентифікацію транспортних засобів за допомогою ідентифікаційного номера автомобіля (VIN), а також можливість введення коду для конкретної країни (номерні знаки, KBA і т. П.). [2]

 Доступ до клієнтської частини реалізовано завдяки технології ізоморфному рендеру сторінки. Ізоморфне або універсальне застосування означає, що JavaScript код програми може бути виконаний як на сервері, так і на клієнті. Цей механізм є однією з сильних сторін React і дозволяє користувачеві отримати доступ до контенту істотно швидше. 

 Чому ізоморфне застосування має переваги над клієнт-рендер застосуванням? Користувач отримує контент швидше на дві і більше секунди. Особливо це актуально, якщо у вас не дуже хороший мобільний інтернет. Виграш виходить за рахунок того, що не треба чекати скачування клієнтського JavaScript, а це 200Кб і більше з урахуванням мініфікації і стиснення. Також ініціалізація JavaScript може займати певний час. Якщо сюди додати необхідність робити клієнтські API запити після ініціалізації і згадати, що на мобільному інтернеті часто можна зіткнутися з досить відчутними затримками, то стає очевидно, що ізоморфний підхід робить ваш додаток набагато приємніше для користувача. Якщо ваше клієнтське JavaScript застосування перестало працювати через помилку, то ваш сайт швидше за все стане непотрібним для користувача. В ізоморфному ж випадку є хороший шанс, що користувач все ж зможе зробити те, що він хоче. [3]

 У 2011 році Чарлі Роббінс сформулював це так, що під ізоморфним ми маємо на увазі той код, в якому кожний узятий рядок може використовуватися як на сервері, так і на клієнті. З невеликими винятками.

  Висновки

 У результаті проектування створено веб-ресурс, який реалізує маркетплейс автомобільних запчастин. Завдяки використанню Tecdoc реалізовано систему з великою точністю пошуку, що надає переваг у користуванні даним веб-ресурсом.

 

Література

1. Поняття маркетплейс − [Електронний ресурс] Режим доступу: https://rau.ua/novyni/chto-takoe-marketplejsy/ – Загол. з екрану.

2. TecDoc Web − [Електронний ресурс] Режим доступу: https://www.tecalliance.net/ru/products/tecdoc-web – Загол. з екрану.

3. Изоморфное приложени − [Електронний ресурс] Режим доступу: https://habr.com/ru/company/oleg-bunin/blog/319038 –Загол. з екрану.